دانلود آهنگ به دادم برس محمدرضا گلزار

آهنگ جدید و شنیدنی به دادم برس از محمدرضا گلزار + متن آهنگ

به همراه متن کامل آهنگ با 2 کیفیت 128 و 320 از نایس موزیک

Download Mohamadreza Golzar New Song Called Be Dadam Beres With 2 Best Quality 128 and 320 + Music Text From Ni3music

محمدرضا گلزار به دادم برس

 

واسه من دنیا همون موقع ؛ که تو رفتی تموم شد ♬
♬ بعد از تو هر کی باز بیاد ؛ پر نمیکنه جای خالیتو ♬
♬ من صبح تا شب دنبالتم ؛ چجوری چرا انقد بی خیالی تو ♬
♬ به دادم برسدستامو بگیر ؛ من قلاب نیستم و ماهی تو ♬
♬ به خاطر روزای خوبمون ؛ بیا بذار جلو پام یه راهی تو ♬
♬ بعد از تو هر کی باز بیاد ؛ پر نمیکنه جای خالیتو ♬
♬ من صبح تا شب دنبالتم ؛ چجوری چرا انقد بی خیالی تو ♬
♬ به دادم برس ستامو بگیر ؛ من قلاب نیستم و ماهی تو ♬
♬ به خاطر روزای خوبمون ؛ بیا بذار جلو پام یه راهی تو ♬
♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬
♬ بعد از تو هر کی باز بیاد ؛ پر نمیکنه جای خالیتو ♬
♬ من صبح تا شب دنبالتم ؛ چجوری چرا انقد بی خیالی تو